Deze ochtend heb ik een plaid van de action gewassen en gedroogd. Daarna alle stiksels losgemaakt. Dit is het resultaat. Een gilet voor het nichtje uit de nieuwste la maison Victor. Het enige wat we nog missen is Jaja Het naaimachine
Geen opmerkingen:
Een reactie posten